Fabelaktig kurs i Grebbestad, hvor jeg fikk ny lærdom, ny inspirasjon, nye bekjentskaper, og god mat og god forpleining!
Gode lærere var Miriam Ekeholt og Salman Nawathi
Vi gjorde linotrykk, koldnål og collografi.
jeg ble spesielt begeistret for collografi, som var nytt for meg.