Jeg har travle dager med forberedelelser til flere utstillinger!
Og lørdag 27.september er det åpning flere steder:
Rælingen kunstforening, Sandbekkstua, innerst i Tømmerveien på Løvenstad. Jeg stiller ut sammen med Lars Bjerke. Åpning kl 12. (jeg er tilstede her)
Halden Kulturhus. Jeg stiller ut sammen med Kjell Arne Stokland. Åpning kl 12. (jeg er tilstede 5. oktober)
Galleri Jessheim. Jeg har blitt antatt med et tekstilbilde på årets Romeriksutstillingen. Åpning kl 14
åpning 17.oktober kl 16:
Høstutstillingen på Korset, Skedsmo samfunnshus
åpning 18.oktober kl. 12:
Vestby Kunstforening, på Vestby Prestegård, juryert utstilling