Utstilling i Sandbekkstua, Rælingen 27.sept.-19.okt. 2025
Post published:mai 28, 2026
Lars Bjerke og jeg stiller ut i Sandbekkstua i Rælingen!
Plakaten
Sandbekkstua innerst i Tømmerveien på Løvenstad/Kurland.
Et flott utgangspunkt for turgåing!
Antagelig Rælingens eldste hus.
Mitt tekstilarbeid «En gang var jeg ballets dronning»
80 x 80 cm
Hyggelig åpning!
Og så koselig å få flott blomsterbukett!
Det var stinn brakke, og åpning ved Randi Kokkerud, sang og gitar fra to medlemmer i viseklubben, og tale fra en representant fra Kulturkontoret i kommunen.