Utstilling i Sandbekkstua, Rælingen 27.sept.-19.okt. 2025​

Lars Bjerke og jeg stiller ut i Sandbekkstua i Rælingen!

Plakaten

Sandbekkstua innerst i Tømmerveien på Løvenstad/Kurland.

Et flott utgangspunkt for turgåing!

Antagelig Rælingens eldste hus.

Mitt tekstilarbeid «En gang var jeg ballets dronning»

80 x 80 cm

Hyggelig åpning!

Og så koselig å få flott blomsterbukett!

Det var stinn brakke, og åpning ved Randi Kokkerud, sang og gitar fra to medlemmer i viseklubben, og tale fra en representant fra Kulturkontoret i kommunen.

Noen av mine arbeider

Blant annet noen av mine Lofotenarbeider.

Collografier

Flere taler 

Her er dama fra Kulturkontoret i kommunen

Min medutstiller Lars Bjerke 

Han maler abstrakte bilder, og bor i Lillestrøm