Etter en travel høst med mange utstillinger, var det herlig å få faglig input igjen ved å være på workshop! Vi 4 damene i ARTiNOR, som nå består av Frøydis Myhre, Inger-Ann Olsen, Kjersti Thoen og meg, hadde avtalt med 3 svenske kunstkviltere å møtes noen dager i Gøteborg. Og for noen fantastiske dager det ble! Anita Fors, Patricia Visser og Gunnel Wright gjorde dagene ekstra fine med å være med oss ut å spise på utvalgte, fine spisesteder! Vi har sammen med svenskene nå dannet «Systrefolkens väl». Det blir spennende å se hvordan dette samarbeidet utvikler seg videre ! ¨
Vi hadde engasjert Henriette Ousbäck til å lede en workshop hvor vi skulle lære om 3-dimensjonale arbeider i tekstil. Hun er en dreven dame innen tekstilkunst og i tillegg en svært hyggelig person. Så dette ble toppers!